Preskočite na sadržaj
KATEGORIJA 20% OFF -> Na proizvode u ovoj kategoriji dobite 20% popusta. popust se automatski izračunava u koraku CHECKOUT (ne u košarici).
KATEGORIJA 20% OFF -> Na proizvode u ovoj kategoriji dobite 20% popusta. popust se automatski izračunava u koraku CHECKOUT (ne u košarici).
VO2MAX

VO2MAX

VO2 max

VO2MAX vrlo je važan pojam za svakog ozbiljnog rekreativnog sportaša. Označava potrošnju kisika u tijelu, koju tijelo postiže prilikom maksimalnog napora. Mjeri se ml / (kg x min). Međutim, rezultat mjerenja varira prema našoj formi.

VO2MAX je mjera za postizanje vrhunskih rezultata

Brojke profesionalnih sportaša iznose od 80 do 93. Za rekreativne sportaše brojke od 70 do 80 već su vrlo dobre. Za određivanje VO2 max koriste se razni testovi. U jednom takvom testu, tijelo se opterećuje do maksimuma, stoga se preporučuje da se aktiviraju skupine mišića. Najčešće se to postiže trčanjem ili bicikliranjem. 

vo2 max

Kako odraditi test za VO2max

Započnite test niskim intenzitetom, koji ćete povećavati unutar 2-3 minute. Preporučujemo da ubrzate korak (povećate brzinu bicikliranja, tempo trčanja) unutar 3 minute. Na primjer: započnite test VO2 max s 240 W koje ćete ubrzati za 20 W unutar 3 minute. Pomoću maske koju smo stavili na lice, uređaj mjeri našu potrošnju kisika. Budući da želimo testirati naš maksimum i dobiti što točnije rezultate, moramo biti motivirani i dati sve od sebe na testu. 

Razlika u maksimalnoj potrošnji kisika među pojedincima

Do razlika u maksimalnoj potrošnji kisika dolazi zbog različitih životnih navika, genetike, godina... Čimbenici koje ćemo navesti imaju najveći utjecaj na VO2max kod pojedinaca.

Spol: ženska i muška tijela razlikuju se po konstituciji. U gotovo svim sportovima vidljivo je da žene ne mogu držati korak s muškarcima. Najočitiju razliku uočavamo u sportovima izdržljivosti. Prema istraživanju, žene bi trebale imati do 30% niže vrijednosti VO2 max.

Dob: S godinama se maksimalna vrijednost VO2max smanjuje. Kod muškaraca očekuje se da ta vrijednost pada 1% svake godine nakon 25. godine života. 

Plodnost: Genetika igra veliku ulogu (do 25%) u tome kakve ćete rezultate postići. Krv koja prenosi kisik također znatno utječe na vaše rezultate.

Treniranje: VO2max povećava se redovitim treniranjem. Krajnji rezultat koji postižete ovisi o vašoj aktivnosti i vrsti vježbi. 

KAKO MOŽEMO POVEĆATI NAŠ VO2MAX

Kako biste poboljšali svoju sposobnost iskorištavanja kisika, predlažemo da isprobate proizvod Optygen. Optygen koriste mnogi vrhunski sportaši, uključujući brojna poznata imena.

optygen

Prethodni članak WHAT IF IT IS NOT ABOUT THE CALORIES?
Sljedeći članak Our athletes: DAVID MIHALIČ - SWIMMING

Ostavi komentar

Komentari moraju biti odobreni prije nego što se prikažu

* Obvezna polja