Preskočite na sadržaj

Sportska prehrana tijekom i nakon treninga - Upoznaj Nduranz

Sportska prehrana za vrijeme i nakon treninga

Svaki sportaš izdržljivosti, kako profesionalni tako amaterski, je prije nego kasnije na svojem atletskom putu saznao da sportska prehrana za vrijeme i nakon treninga odlučno utječe na osjećaj i sportske rezultate.

Zbog visoke intenzivnosti sportova kao što su biciklizam i trčanje, sportaši izdržljivosti skoro neizbježno dohvatiti dodatke prehrani jer je njihova potreba za hranjivim tvarima prevelika kako bi ih zadovoljavali samo s običnom hranom.

Kod toga mnogi sportaši mogu brzo doznati da je tržište sportske prehrane poplavljeno s proizvodima koji puno obećavaju, uz točniji pregled sastojka možemo saznati kako pojedini sastojci njihove količine i omjera nisu kvalitetniji ili učinkoviti.

Tvrtka Nduranz je nastala kao odgovor na nedostatak kvalitetnih proizvoda na tržištu sportske prehrane za vrijeme i nakon treninga. Uslijedilo je nakom poslovice: ''Ako želiš nešto napraviti dobro, napravi to sam''. Tako su napravili prehranske proizvode za vrijeme i nakon treninga koji koriste samo najbolje sastojke i prate najnovija istraživanja.

Proizvodi sportske prehrane tvrtke Nduranz su usmjereni prije svega kod sportaša izdržljivosti koji imaju zbog prirode svojeg sporta visoke potrebe za odgovarajućim hranjivim tvarima za vrijeme i nakon treninga.

Športna prehrana med in po treningu - Spoznaj Nduranz Mitja Krevs i njegova sportska prehrana za vrijeme i nakon treninga s proizvodima tvrtke Nduranz.

Što jesti za vrijeme treninga?

Tjelesne aktivnosti koje su dalje od 60 minuta, zahtjevaju unos ugljikohidrata jer budemo u suprotnom primjeru potpuno iskoristili zalihe glikogena u mišićima i jetri te ostali bez energije.

Za vrijeme treninga tijelo treba šećer koji je njegov glavni izvor energije. Najjednostavniji šećer kojeg možemo jesti je glukoza koja se u tijelu brzo pretvori u energiju.

Iako uzimanje samo glukoze znači da ćemo teško apsorbirati više od 60 grama ugljikohidrata na sat, što je manje od preporučenih 90 grama na sat, koliko trebaju vrhunski sportaši izdržljivosti.

Odgovor se skriva u fruktozi. Ako kombiniramo glukozu i fruktozu, možemo iskoristiti oba prenosioca ugljikohidrata u tijelu (SGLT1 i GLUT5), što nam omogućuje apsorpciju 90 grama ugljikohidrata na sat bez probavnih smetnji.

Proizvodi tvrtke Nduranz sadrže glukozu (maltodekstrin) i fruktozu u omjeru 1:0,8, kojeg su moderna istraživanja priznala kao najoptimalniju apsorpciju ugljikohidrata. 

Pravilna hidratacija za vrijeme treninga

Za vrijeme daljih tjelesnih aktivnosti je nužno uzimati dovoljno tekućine.

Ako tijelo za vrijeme naporne tjelesne aktivnosti nema na volju dovoljno tekućine, počet će se prekomjerno zagrijavati, što bude imalo neposrdan utjecaj na našu tjelesnu mogućnost, osjećaj i sportske rezultate.

Ako za vrijeme tjelesne aktivnosti duže vremena ne unosimo dovoljno tekućine može doći do ozljeda i ozbiljnih zdravstvenih zapleta i smrti.

Oprezni moramo biti i da ne uzimamo previše tekućine jer prevelike količine vode mogu razrijediti koncentraciju elektrolita u krvi što vodi do ozbiljnih zapleta kao što je hiponatrijemija tj. preniska razina soli u krvi.

Nadoknada elektrolita

Kako bi izbjegli neugodno stanje kao što je hiponatremija, moramo s tekućinom unositi minerale tj. elektrolite.

Elektroliti (natrijev klorid, kalij, kalcij i magnezij) su ključni za normalno djelovanje tijela te su upleteni u djelovanje praktično svih vitalnih funkcija.

Posebno za sportaše izdržljivosti za vrijeme napornog treninga je vrlo bitno da nadomjestimo elektrolite koje za vrijeme treninga uistinu gubimo.

Proizvodi tvrtke Nduranz sadrže posebnu mješavinu elektrolita koja je prikladnija koncentraciji elektrolita u krvi, koje gubimo sa znojem. Tako budete u njoj našli više soli i manje ostale minerale kao što je magnezij.

Športna prehrana med in po treningu - energijski gel Nrgy Unit GelEnergetski gelovi Nrgy Unit Gel sadržavaju sve potrebne elektrolite koje za vrijeme treninga gubimo sa znojenjem.

Kako spriječiti grčeve u mišićima?

Tvrtka Nduranz si je postavila dvije glavne misije.

Prva misija je na tržište isporučiti niz visoko kvalitetnih proizvoda koji slijede najnovijim znanstvenim istraživanjima te su usmjereni u zadovoljavanje vrlo specifičnih potreba sportaša izdržljivosti.

Druga misija je obrazovanje sportaša i razbijanje mitova koji mogu sportaše zavarati kod izbora najprikladnije prehrane tj. dodatke prehrane.

Jedan od tih mitova je mit o magneziju koji kaže da magnezij spriječava grčeve u mišićima. Iako se to uvjerenje širi među sportašima i ustrajno održava na životu, niti jedna studija nije mogla potvrditi interkaciju između magnezija i grčeva u mišićima.

Kako spriječiti grčeve u mišićima?

Najviše testiran način kako možemo izbjeći grčeve u mišićima je unos dovoljne količine ugljikohidrata prije, za vrijeme i nakon treninga.

Sportski napitak Nrgy Unit Drink pruža sportašu ugljikohidrate u optimalnoj kombinaciji maltodekstrina i fruktoze te elektrolite koje gubimo sa znojenjem. Možemo ga kombinirati s energetskim gelom Nrgy Unit Gel, koji sadrži jednaku kombinaciju ugljikohidrata i elektrolita.

Prehrana med vadbo - športni napitek Nrgy Unit DrinkSportski napitak Nrgy Unit Drink sadrži prikladne količine i koncentracije ugljikohidrata i elektrolita za sportaše izdržljivosti za vrijeme tjelesne aktivnosti.

Što jesi za regeneraciju?

Iskusni sportaši izdržljivosti dobro znaju kako svaki trening počinje s regeneracijom nakon prošlog treninga.

Prikladna regeneracija se pobrine da možemo trenirati učestalije i s više energije. Naši mišići se nakon treninga zacjeljuju i adaptiraju. Razina hormona stresa je pod kontrolom, što održava funkcionirajući imunološki sustav. Izbjegnemo ozljede koje često muče sportaše.

Za prikladnu regeneraciju moramo ispuniti tri uvjeta: puniti zalihe regeneracije, pokrenuti obnovu i adaptaciju mišića te se pobrinuti za prikladu rehidraciju.

Tvrtka Nduranz je razvila regeneracijski napitak Regen, koji kvalitetno ispunjuje sva tri uvjeta.

Športna prehrana po treningu - Matej Lovše in RegenMatej Lovše se za regeneraciju nakon treninga pobrine s napitkom za regeneraciju Regen.

Kako ubrzati regeneraciju mišića?

Za bržu i učinkovitiju regeneraciju mišića nakon napornog treninga je presudno da unesemo odgovarajuću hranu čim prije nakon treninga, idelano u roku od  30 minuta.

Mišići za regeneraciju trebaju bjelančevine.

Malo manje je poznata činjenica da tijelo za regeneraciju treba i ugljikohidrate, jer s praznim zalihama glikogena regeneracija i uz uzimanje velike količine bjelančevina, neće biti tako uspješna.

Konačno je presudna i rehidracija, jer je koncentracija elektrolita u krvi bitna za normalno djelovanje tijela.

Regeneracijski napitak Regen sadrži kvalitetan izvor bjelančevina u obliku izolata sirutke, optimalnu kombinaciju maltodekstrina i fruktoze te elektrolite koje smo izgubili sa znojem.

Športna prehrana po vadbi - regeneracijski napitek Regen
Regeneracijski napitak Regen se pobrine za brzu i učinkovitu regeneraciju nakon napornog treninga.

Paket Upoznaj Nduranz

Kako se pobrinuti za prikladnu sportsku prehranu za vrijeme i nakon treninga?

Za vas smo pripremili paket Upoznaj Nduranz, koji sadrži regeneracijski napitak Regen, sportski napitak Nrgy Unit Drink i energetske gele Nrgy Unit Gel.

Paket Upoznaj Nduranz je namijenjen svim sportašima izdržljivosti koji se žele pobrinuti za kvalitetnu prehrani za vrijeme i nakon treninga u skladu s najnovijim znanstevnim istraživanjima.

Športna prehrana med in po vadbi - Spoznaj NduranzPaket Upoznaj Nduranz se pobrine za sve potrebe sportske prehrana za vrijeme i nakong treninga.

Read more.

Svidio ti se blog?
Prijavi se na novosti da budeš u tijeku s našim sadržajem i akcijama.

Prethodni članak Savladavanje stresa sa Swanson proizvodima
Sljedeći članak Što jesti nakon treninga? - Regeneracijski napitak Regen Lite

Ostavi komentar

Komentari moraju biti odobreni prije nego što se prikažu

* Obvezna polja